Alla inlägg under januari 2011

Av Julia' - 15 januari 2011 16:03

Sorry, att jag inte har bloggat på ett tag men har haft annat för mig.

Iaf, I dag är det snö ute, men det kanske ni har märkt? ;)
Jag har fortfarande världens sötaste hund,  va ute med honom igår, så han fick springa av sig i snön. Sen när vi skulle gå in så la han sig ner på marken och la huvudet på sne, och ville inte gå in... Gulligaste hunden EVER! <3


Men ska dra nu och städa bilen :) Hare, puss <3


  

Av Julia' - 6 januari 2011 12:44

Som jag sa igår så ska jag på Konfirmadläger idag, Så kommer inte blogga imorgon. Vet inte äns om det är någon som läser min blogg över huvudtaget...inte för att jag har hållt på och blogga så länge, men WTF. Men jag tänkte iallafall. Tänkte dra och äta lite frukost och sånt men ah Hare :) Puss <3 Btw kände för att lägga upp en liten bild på mig :D <3

  

Av Julia' - 5 januari 2011 21:29

Min Nya Blogg, Mitt Fösta Inlägg...And I like it :P


Sitter hemma vid datarn, idag har man typ inte gjort någonting alls :/

Iallafall imorgon så dra man på Konfirmandläger, Nice (Y)

Rätt chill och så, kommer hem på lördag eftermiddag.

Vill bara säga att jag tror nog att jag har den sötaste hunden EVER!

Kom fram till mig i gårkväll och la sitt huvud mot min arm, och var allmänt gullig ♥

Tänkte också att jag kunde slänga in en bild på denna underbara hund!   


Men aja Hare Folket! Puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards